نایب زاده، شهناز/ 81 مقالة
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 46 |
حسابداری 8 |
اقتصاد 8 |
میان رشته ای 5 |
حوزه سلامت 4 |
علوم اجتماعی 4 |
علوم تربیتی 4 |
اخلاق 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 81 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 13 |
ب 12 |
الف 3 |
ملی 1 |
عالمي 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : شاه حسینی بیده، شیما ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقانی اشکذری، محمدرضا ؛ میرحسینی، سید مجید ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»پاییز 1402، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف A+ (Azad University/ISC (15 صفحة - من 81 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواسلامت اجتماعیمرور سیستماتیکتبلیغات ویروسیغربالگری فازی
-
2.
مؤلف : شاه حسینی بیده، شیما ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقانی اشکذری، محمدرضا ؛ میرحسینی، سید مجید ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:علمسنجیبازاریابی ویروسیتبلیغ ویروسیوب آف ساینس
-
3.
مؤلف : رضائی، مسلم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (19 صفحة - من 15 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مرور سیستماتیکتحلیل محتوای کیفیجایگاهسازی برندمصرفکننده مسلمان
-
4.
مؤلف : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1402، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف A+ (Azad University/ISC (17 صفحة - من 7 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوانظام سلامتاثربخشی تبلیغاتنگاشتشناختی
-
5.
مؤلف : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1402-شماره 10 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 5 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:سلامتعلم سنجیمصورسازیاثربخشی تبلیغات
-
6.
مؤلف : ریاحی، محمدحسین ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:رسانه»تابستان 1402 - شماره 131 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 49 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغفراتحلیلقصد خریدمرور نظام مند
-
7.
مؤلف : کشکی، مونا ؛ داودی رکن آبادی، ابوالفضل ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1402 ، سال هجدهم - شماره 58 التصنيف A+ (Azad University (20 صفحة - من 25 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیابزارهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالپارادایم فکریمد و پوشاک
-
8.
مؤلف : انصاری، راحله ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1401-شماره 8 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 67 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونخرید تکانشیویژگی شخصیتی پنج عاملیمدلسای ساختاری تفسیری
-
9.
مؤلف : انصاری، راحله ؛ نایب زاده، شهناز ؛ محمدی اردکانی، شبنم ؛ كاتب مسؤول : بابایی میبدی، حمید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 87 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانانتحلیل مضمونمدلسازی ساختاری تفسیری (ISM)مدل تصمیمگیری خریدانتخاب غذا
-
10.
مؤلف : قاسمی نژاد، مینا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 114 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییزبانشناسی برندروانشناسی مصرفکنندهزبانشناسیزبانشاخصشناساییبرندسازیبرندینگمشتریانپژوهشنمادشناسی