الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 35 |
حسابداری 8 |
اقتصاد 6 |
میان رشته ای 5 |
علوم اجتماعی 3 |
حوزه سلامت 2 |
علوم تربیتی 2 |
اخلاق 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 63 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 11 |
العلمية - البحثية 10 |
الف 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
41.
مؤلف : یاوری بافقی، امیرحسین ؛ نعیم یاوری، مجید ؛ نایب زاده، شهناز ؛ تقی زاده، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»زمستان 1394 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:نوعدوستیرفتار شهروندی سازمانیوفاداریوظیفهشناسیوظیفه شناسینوع دوستیکارکنان ناجاکارکنان ناجارفتار شهروندی سازمانیکارکنانرفتار شهروند سازمانیسازهابعاد رفتار شهروند سازمانیتحلیل عاملی
-
42.
مؤلف : معین الدین، محمود ؛ نایب زاده، شهناز ؛ یاوری، الهام ؛ میرمحمدی صدرآبادی، محمد ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1394، سال دهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 119 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقمدیریت سودویژگی های جمعیت شناختی
-
43.
مؤلف : سمیعی زفرقندی، عادله ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (22 صفحة - من 79 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزقصد خریدرفتار آگاهانه مصرف کننده در خریداثربخشی ادراک شده توسط مصرف کننده نگرانی زیست محیطیارزش درک شده سبزریسک درک شده سبز
-
44.
مؤلف : معین الدین، محمود ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دین پژوه، فاطمه ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»بهار 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رضایت از زندگیرفاهاخلاق اسلامیجو اخلاقی سازمانحسابداران حرفه ای
-
45.
مؤلف : اقبالی، اکرم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقان دهنوی، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 709 إلی 730 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندتعهد به جامعة برنددلبستگی به برندشناسایی و تعیین هویت برندشناسایی و تعیین هویت جامعة برندتعهددلبستگیمشتریمدلجامعه
-
46.
مؤلف : معین الدین، محمود ؛ نایب زاده، شهناز ؛ فاضل یزدی، علی ؛ زارع مهرجردی، رسول ؛
مجلة:حسابداری مالی»پاییز 1393 - شماره التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 147 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:واکنش بیش از اندازهراهبرد سرمایه گذاری معکوسپرتفوی برنده و بازندهدوره تشکیل و آزمون
-
47.
مؤلف : جلالی، مریم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ حکاکی، سید مسعود ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (16 صفحة - من 79 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:Impulse buying tendency; Selfesteem; Social influence; Satisfaction with life
-
48.
مؤلف : اشرف گنجوئی، اسما ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»پاییز 1393 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:اعتقادات مذهبیسواد مالی اسلامیتاثیر مذهب بر زندگی
-
49.
مؤلف : پویا، الهام ؛ معین الدین، محمود ؛ نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:راهبرد مدیریت مالی»بهار 1393 - شماره 4 ISC (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:تأمین مالیبازده سهاماقلام تعهدیعملکرد مالی شرکت ها
-
50.
بررسی رابطه بین ریسک گریزی و وفاداری به نام تجاری با توجه به نقش اعتماد و احساسات مشتری در این رابطه
مؤلف : نایب زاده، شهناز ؛ شهبازی، پروانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1392، سال هشتم - شماره 21 (12 صفحة - من 15 إلی 26 )