مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
مؤلف : بنی اسدی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نعامی، عبدالله ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 15 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:فراتحلیلاندازه اثرمرور سیستماتیک. اصالت برنددی ان ای برند
-
2.
كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛ مؤلف : بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریپژوهش ترکیبینظریه داده بنیادبانکداری شرکتیمدیر مشتریان کلیدی