مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، سیدعباس ؛ علی اسماعیلی، زهره ؛ مارکوئی، سمیرا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»پاییز 1401 - شماره 34 (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگرقابتصنعت بانکداریمشتریبازاریابی دیجیتالبرنامهخلاقیتکودکانتوسعهقانونآموزشاقتصادیدانشآموزانپیشدبستانی
-
2.
مؤلف : علی اسماعیلی، زهره ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 115 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اصالیبازاریابی پراگماتیکشیفت پارادایمیبرند اصیلتوسعه پایدار
-
3.
كاتب مسؤول : علی اسماعیلی، زهره ؛ مؤلف : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 التصنيف C (Azad University (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی فرهنگیبازاریابی اصالیبازاریابی پراگماتیکشیفت پارادایمیبرند اصیل