مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة مدیریت نوآوری 1 |
مجلة اخلاق در علوم و فناوری 1 |
مجلة پژوهشنامه بازرگانی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
-
1.
مؤلف : ممتاز، حسین ؛ هاشم زاده، غلامرضا ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ فتحی هفشجانی، کیامرث ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1400 - شماره 100 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 199 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:جمع سپاری در سازمانهای بازرگانیقوانینفراکتالروشهای ماتریسارزیابی(AMM)
-
2.
كاتب مسؤول : ممتاز، حسین ؛ مؤلف : هاشم زاده، غلامرضا ؛ مشبکی، اصغر ؛ فتحی هفشجانی، کیامرث ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»تابستان 1399 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 95 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:فراکتالجمعسپاریمدلجمعسپاریفراکتالیماتریسارزیابیاثراتسریعFFLMروشPoSets
-
3.
مؤلف : ممتاز، حسین ؛ مشبکی اصفهانی، دکتر اصغر ؛ فتحی هفشجانی، دکتر کیامرث ؛ كاتب مسؤول : هاشم زاده خوراسگانی، دکتر غلامرضا ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 30 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:ماتریس ارزیابی اثرات سریعالزامات اخلاقی جمع سپاریجمع سپاری فراکتالیمدل چهار سطحی کانونی
-
4.
مؤلف : چراغعلی، محمد حسن ؛ ممتاز، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (13 صفحة - من 855 إلی 867 )
الکلمات المفتاحية:سبک تصمیم گیری خرید قیمت تبلیغاتنام و برند تجاری خرده فروشیتکنیک مدلسازی ساختاری تفسیریISMآمیخته بازاریابیمحصولتصمیم گیری چند شاخصه MADM