الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم قرآن و حدیث 9 |
علوم تربیتی 3 |
هنر و معماری 1 |
علوم اجتماعی 1 |
روانشناسی 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
تاریخ 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 17 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 4 |
-
1.
مترجم : میرعارفین، فاطمه سادات ؛ مؤلف : تاملینسون، کارل ؛
مجلة:رشد آموزش قرآن و معارف اسلامی»پاییز 1396 - شماره 104 (5 صفحة - من 53 إلی 57 )
-
2.
مؤلف : والک، استیون ؛ مترجم : میرعارفین، فاطمه سادات ؛
مجلة:رشد آموزش قرآن و معارف اسلامی»زمستان 1394 - شماره 99 (7 صفحة - من 18 إلی 24 )
-
3.
مؤلف : میرعارفین، فاطمه سادات ؛
مجلة:رشد آموزش زبان و ادب فارسی»زمستان 1394 - شماره 116 (6 صفحة - من 40 إلی 43، من 95 إلی 96 )
-
4.
مؤلف : دنتون، پاولا ؛ مترجم : میرعارفین، فاطمه سادات ؛
مجلة:رشد آموزش قرآن»پاییز 1391 - شماره 38 (4 صفحة - من 40 إلی 43 )
-
5.
ناقد : میرعارفین، فاطمه سادات ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 87 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:اصولاهدافروش هانيازهاتاريخ شناسيارزش يابي كتاب درسيسرفصل هارويكرد
-
6.
مؤلف : میرعارفین، فاطمه سادات ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»پاییز 1390، سال ششم - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 59 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:آﺳﻴﺐ ﺷﻨﺎﺳﻲتربيت دينينيازهاي زندگي دينيبرنامه زندگي
-
7.
مؤلف : استفن کاپویز ؛ ریچارد جی . استیگینز ؛ مترجم : میرعارفین، فاطمه سادات ؛
مجلة:رشد آموزش قرآن»پاییز 1389 - شماره 30 (6 صفحة - من 38 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:آموزشپیشرفت تحصیلیارزیابیسنجشدانشآموزانفرایند یاددهیمعلمانامتحاننمره
-
8.
مؤلف : میرعارفین، فاطمه سادات ؛
مجلة:دانشور رفتار»شهریور 1389 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 149 إلی 172 )
-
9.
ناقد : میرعارفین، فاطمه سادات ؛
مجلة:رشد آموزش قرآن»پاییز 1388 - شماره 26 (9 صفحة - من 17 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانقرآنکتابزندگیجواناناحکاماسلامخدا
-
10.
مؤلف : ال . دیی . فینک ؛ مترجم : میرعارفین، فاطمه سادات ؛
مجلة:رشد معلم»نیمه دوم آذر 1386 - شماره 215 (2 صفحة - من 10 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری فعالدانشآموزانگفتوگوفعالمعلمفرآیند یاددهیتجربهمشاهده