الموضوع (عدد المقال) |
---|
روانشناسی 31 |
علوم تربیتی 15 |
علوم اجتماعی 5 |
فلسفه و کلام 2 |
مدیریت 2 |
ادبیات و زبانها 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 56 |
English 1 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 37 |
ب 7 |
الف 2 |
د 2 |
-
1.
مؤلف : عبدلی، مصطفی ؛ مقتدایی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : عابدینی، یاسمین ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»پاییز 1402- شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 103 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:اهمالکاری تحصیلیبستة آموزشیهیجانات آموزشیمدیریت کلاسی سازگار با مغز
-
2.
مؤلف : عابدینی، یاسمین ؛ خلیقیپور، سیدعباس ؛ كاتب مسؤول : هویدا، رضا ؛
مجلة:پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی»بهار 1402 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 311 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:رهبریآموزش و پرورشآموزش متوسطهرهبری آموزشیرهبری دینمداردینیمدارسمدارس متوسطهمدیرانبـهتعلیم و تربیتمدیریت
-
3.
كاتب مسؤول : یوسفی همدانی، الهام ؛ مؤلف : نصراصفهانی، احمدرضا ؛ عابدینی، یاسمین ؛ طاهری دمنه، محسن ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»زمستان 1400 - شماره 80 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 155 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:شکاف نسلیآموزش ابتداییراهبردهای یاددهی و یادگیریعصر دیجیتالنسل آلفا
-
4.
مؤلف : عسکری، مهتاب ؛ عابدینی، یاسمین ؛ كاتب مسؤول : زمانی، بی بی عشرت ؛
مجلة:رویش روان شناسی»شهریور 1399 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 89 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:نیازسنجیاعتیاد به اینترنتمراکز درمانیاطلاعاتمصاحبهروانشناسیدرمان
-
5.
تعیین سلسله مراتب معیارهای شایستگی مدیران مدارس مبتنی بر روش دلفی فازی در آموزش و پرورش استان اصفهان
مؤلف : عصاری، ناصر ؛ عابدینی، یاسمین ؛ منجمی، سید امیر حسن ؛ كاتب مسؤول : سیادت، سید علی ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»بهار 1399 - شماره 41 التصنيف A (Azad University/ISC (32 صفحة - من 159 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت مدرسهشایستگیهای مدیریتی شایستگیهای فردیشایستگیهای شغلی و شایستگیهای سازمانی
-
6.
مؤلف : بدیعی، الهه ؛ عابدینی، دکتر یاسمین ؛ زمانی، بی بی عشرت ؛ كاتب مسؤول : نیلی، محمد رضا ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1399 - شماره 110 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 139 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری شناختیدرسافزاربرنامه نویسی کامپیوتریادگیری مبتنی بر مغزدانشدانشآموزانآزمونآموزش
-
7.
مؤلف : دلبری، سمیرا ؛ عابدینی، یاسمین ؛ كاتب مسؤول : رجایی پور، سعید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»بهار 1399 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 137 إلی 163 )
الکلمات المفتاحية:بهرهوریعوامل فردیعوامل سازمانیعوامل محیطیکارکنان ستادی دانشگاهها
-
8.
بررسی رابطه اهداف پیشرفت با هیجانات آموزشی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهر تهران
كاتب مسؤول : بدری، طاهره سادات ؛ مؤلف : عابدینی، یاسمین ؛
مجلة:تعالی مشاوره و روان درمانی»تابستان 1398- شماره 30 التصنيف C (Azad University (10 صفحة - من 68 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیدانش آموزان دخترAcademic AchievementAchievement Goalsهیجانات آموزشیgirlstudentsواژگان کلیدی: اهداف پیشرفتEducational Excitementاهداف پیشرفتدانشآموزان
-
9.
مؤلف : عصاری، ناصر ؛ عابدینی، یاسمین ؛ منجمی، سید امیر حسن ؛ كاتب مسؤول : سیادت، سید علی ؛
مجلة:School administration»بهار 1398، سال هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 64 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:ادراکشخصیتنگرشمسئولیتپذیریشایستگی روانشناختیشایستگیمدیرانمدیران مدارسفازیروانشناختیشایستگیها
-
10.
مؤلف : عابدینی، دکتر یاسمین ؛ مرتضویزاده، دکتر سید حشمتالله ؛
مجلة:پژوهشهای روانشناختی»پاییز و زمستان 1397، دوره بیست و یکم - شماره 2 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 119 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:طرح تک آزمودنییادگیری ریاضیکلاسهای چندپایهآموزش همشاگردی