مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 2 |
مجلة رویکردی نو در علوم تربیتی 1 |
مجلة فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم تربیتی 2 |
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
-
1.
مؤلف : حافظي، اكرم ؛ ديمي آهويي، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : خادمي، نيما ؛
مجلة:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»بهار 1402 - شماره 51 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری شناختینقص توجهیادگیری سیاریادگیری تاملیبیشفعّالیفنآوری سیاراختلال نقص توجهدانشآموزانآزمونفعال
-
2.
كاتب مسؤول : حافظی، اکرم ؛
مجلة:رویکردی نو در علوم تربیتی»پاییز 1400 - شماره 9 (10 صفحة - من 90 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:باورهای معنویمعنویاتتربیت کودکان و نوجوانان
-
3.
مؤلف : حافظی، اکرم ؛ حافظی، احمد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (14 صفحة - من 98 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:مربی بهداشت بهداشت مدارس بهداشت محیط ایمنی
-
4.
مؤلف : حافظی، احمد ؛ حافظی، اکرم ؛ اسماعیلی، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (23 صفحة - من 393 إلی 415 )
الکلمات المفتاحية:انتظارات مشتری رضایت مشتری پارادایم های رضایت مشتری مدل پیشنهادی شاخص ملی رضایتمشتری در ایران ( ICSI ) مزایای بکارگیری سیستم مدیریت رضایت مشتری ( NCSM )