مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 2 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
عالمي 1 |
-
1.
تدوین استراتژی بر اساس مدل خط مشی هاروارد SWOT (مورد مطالعه: شرکت دارویی فراگیر پخش دماوند مازندران)
كاتب مسؤول : حاجیان برنتی، پرستو ؛ مؤلف : امینی راد، حسین ؛ اسلامی خلیلی، احمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (22 صفحة - من 2818 إلی 2839 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی سوات مدل خط مشی هاروارد شرکت فراگیر پخش دماوند
-
2.
مؤلف : حاجیان برنتی، پریسا ؛ حاجیان برنتی، پرستو ؛ اسدی گرجی، محمد حسین ؛ امینی راد، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (6 صفحة - من 602 إلی 607 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی نوآوری اقیانوس قرمز اقیانوس آبی تمایز
-
3.
مؤلف : حاجیان برنتی، پریسا ؛ حاجیان برنتی، پرستو ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (7 صفحة - من 608 إلی 614 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برند ارزش ویژه برند تداعی برند کیفیت درک شده وفاداری برند