ابراهیمی، شیلان/ 4 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 4 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، شیلان ؛ شاکری، دکتر رویا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (12 صفحة - من 894 إلی 905 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری یادگیری سازمانی شهر سنندج جهت گیری دانش مشتریشرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، شیلان ؛ شاکری، دکتر رویا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (10 صفحة - من 884 إلی 893 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری عملکرد سازمانی شهر سنندج کارت امتیاز متوازن بانک صادرات
-
3.
مؤلف : شاکر، رویا ؛ ابراهیمی، شیلان ؛ جمشیدی، رامیار ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (9 صفحة - من 2465 إلی 2473 )
الکلمات المفتاحية: عملکرد سازمانیقابلیت های استراتژیک شرکت های مستقر فعال شهرک صنعتی شماره 3 شهر سنندج.
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، شیلان ؛ كاتب مسؤول : شاکری، دکتر رویا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (16 صفحة - من 2764 إلی 2779 )