کلمة المفتاح جهت گیری دانش مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، شیلان ؛ شاکری، دکتر رویا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (12 صفحة - من 894 إلی 905 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری یادگیری سازمانی شهر سنندج جهت گیری دانش مشتریشرکت های مستقر در شهرک صنعتی شماره 3
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |