-
1.
كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ مؤلف : خانلری، امیر ؛ شفق، هانی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1393، دوره اول - شماره 2 ISC (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تناسببرندارزش ویژه برندبسط برند
كاتب مسؤول : مروتی شریف آبادی، علی ؛ مؤلف : خانلری، امیر ؛ شفق، هانی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1393، دوره اول - شماره 2 ISC (14 صفحة - من 61 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تناسببرندارزش ویژه برندبسط برند