غلامی حسن آبادی، سهیلا/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
علوم اجتماعی 1 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
مؤلف : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجلة:پژوهش در علوم، مهندسی و فناوری»تابستان 1401 - شماره 27 (11 صفحة - من 63 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبرند خدماتارزش مشتری و وفاداری مشتریمشتریارزش مشتریارزش مورد انتظار مشتریوفاداری مشتریتصویرادراک مشتری
-
2.
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: صنایع لبنی اصفهان)
مؤلف : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحة - من 137 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریدانش مشتریارزش مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریمشتریاندانشاطلاعاتارزشارزش مشتری و وفاداری مشتری