محمدی، آناهیتا/ 2 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رسانه ای 1 |
مجلة برنامه ریزی و توسعه گردشگری 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : محمدی، آناهیتا ؛ مؤلف : سیادتان، محمد ؛ کروبی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 ، A (Azad University (12 صفحة - من 77 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمقصد گردشگریرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیتبلیغات دهان به دهان الکترونیک
-
2.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : محمدی، آناهیتا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1401 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 175 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگریواقعیت افزودهموزه ملی ایراناپلیکیشن تور مجازی