-
1.
مؤلف : کباری، یاسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (21 صفحة - من 112 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمسئولیت پذیری اجتماعی شرکتیمشتریمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتتصویرمشتریان
مؤلف : کباری، یاسین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره اول - شماره 1 (21 صفحة - من 112 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریمسئولیت پذیری اجتماعی شرکتیمشتریمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتتصویرمشتریان