کلمة المفتاح اثربخشی مدرسه / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : پیرحیاتی، سارا ؛ صالحی، کیوان ؛ فرزاد، ولیاله ؛ مقدمزاده، علی ؛ حکیمزاده، رضوان ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1398 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:مرور نظاممنداثربخشی مدرسهمدرسه اثربخشعوامل مدرسهی اثربخش
-
12.
مؤلف : حسینی لرگانی، سیده مریم ؛ امانی، مرتضی ؛
مجلة:School administration»بهار 1398، سال هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:معلمانیادگیری مادام العمرمدارس هوشمنداثربخشی مدرسه
-
13.
مؤلف : قنبری، سیروس ؛ احمدی، محسن ؛ حیدری سورشجانی، نسرین ؛ امانی، مرتضی ؛ كاتب مسؤول : عبدالملکی، جمال ؛
مجلة:توسعه حرفه ای معلم»تابستان 1397 - شماره 8 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:مدارس هوشمنداثربخشی مدرسهحرفهای گرایی معلم
-
14.
مؤلف : رزاقی، مریم ؛ مطهری نژاد، حسین ؛ لسانی، مهدی ؛
مجلة:جامعه شناسی نهاد های اجتماعی»بهار و تابستان 1397 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 253 إلی 279 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیآموزش شهروندیاثربخشی مدرسهتوسعه شایستگیهای شهروندی
-
15.
مؤلف : عبدالله زاده، حمید ؛ عباسیان، حسین ؛ علی نژاد، محسن ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 17 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 51 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی مدرسهکارآمدی جمعیخوشبینی تحصیلیتاکید تحصیلیساختار توانمندساز مدرسهاعتماد کادر آموزشی
-
16.
كاتب مسؤول : علی نژاد، محسن ؛ مؤلف : عبدالله زاده، حمید ؛ محمودی، مصطفی ؛ احمدی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های برنامه ریزی درسی و آموزشی»پاییز و زمستان1394 -دوره پنجم ، شماره 2 (14 صفحة - من 89 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:خودآگاهیاثربخشی مدرسهرهبری اصیلپردازش متوازنشفافیت رابطهجنبه اخلاقی درونی شده
-
17.
كاتب مسؤول : عباسیان، حسین ؛ مؤلف : رجبی فیروز آبادی، آویشن ؛
مجلة:School administration»پاییز و زمستان 1395، سال چهارم - شماره 2 ISC (13 صفحة - من 109 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروند سازمانیاثربخشی مدرسهرفتار شهروند سازمانی گروهیرفتار شهروندی سازمانیمعلمان
-
18.
مؤلف : عامری فر، فرشاد ؛ جهانی، جعفر ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»پاییز 1392 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 155 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانياثربخشي مدرسهتوجه به خطرپذيريتوجه به هدفتوجه به تيم و شبكه كاريتوجه به اعضاي سازمان و توجه به پيشرفت
-
19.
مؤلف : حبیبی، حمدالله ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛ قهرمانی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1392 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 101 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی مدرسهجو یادگیری محورمدارس متوسطه تهران
-
20.
مؤلف : حبیبی، حمدالله ؛ پرداختچی، محمدحسن ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛ قهرمانی، محمد ؛
مجلة:دانشور رفتار»پاییز و زمستان 1392 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 101 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی مدرسهمدارس متوسطه تهرانجو یادگیریمحور
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)