کلمة المفتاح اثر بخشی ارتباطات / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تعاونی، سیمین ؛
مجلة:مدیریت سلامت»بهار و تابستان 1381 - شماره 13 ISC (5 صفحة - من 71 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتارتباطات سازمانیاثربخشی ارتباطاتشبکههای ارتباطی سازمان
-
2.
مؤلف : پورقاز، عبدالوهاب ؛ یعقوبی، نور محمد ؛ کیخا، عالمه ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار و تابستان 1386 - شماره 6 ISC (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:جو سازمانیوضوح و توافق هدفوضوح و توافق نقشرضایت از پاداشاثر بخشی ارتباطاترضایت و توافق بر رویه ها
-
3.
كاتب مسؤول : زارعیمتین، حسن ؛ مؤلف : یوسفزاده، سعید ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»بهار 1389 - شماره 2 (20 صفحة - من 24 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیهوش عاطفیمهارتهای ارتباطیرهبری تحول آفریناثربخشی ارتباطات
-
4.
كاتب مسؤول : بیگدلی، پیمان ؛ مؤلف : درودی، هما ؛
مجلة:حکمرانی و توسعه»تابستان 1400 - شماره 2 (14 صفحة - من 88 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:مهارتهای ارتباطیاثربخشی ارتباطاتعملکرد فرانقشکارکنانارتباطات
-
5.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات