کلمة المفتاح احساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : کردی، مراد ؛ مؤلف : چگینی، پریا ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1400 - شماره 8 (11 صفحة - من 42 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:سازگاری درک محصول با تصویر برندنگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاهاحساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهیخرج کردن
-
2.
كاتب مسؤول : کردی، مراد ؛ مؤلف : چگینی، پریا ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1400 - شماره 7 (11 صفحة - من 60 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:سازگاری درک محصول با تصویر برندهزینه کردننگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاهاحساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های علوم مدیریت 1 |
مجلة پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع 1 |