خلاصة:
هدف: تحقیق حاضر بهمنظور بررسی واکنش مصرفکننده نسبت به ادراک محصول با تصویر برند انجامگرفته است. روش: پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات، تحقیقی توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری خریداران آنلاین محصولات در منطقه پنج شهرداری کرج که حجم نمونه 384 نفر از بین آنها انتخاب و با پرسشنامه اقتباسی که روایی و پایایی آن تائید شده موردسنجش قرارگرفته است. بهمنظور تجزیهوتحلیل دادهها جمعیت شناختی و استخراج شاخصهای مرکزی از آمار توصیفی و نرمافزار24 SPSS و برای تجزیهوتحلیل آمار استنباطی از مدل معادلات ساختاری و از نرمافزار PLS2 Smart استفادهشده است. یافتهها: یافتههای تحقیق حاکی از اثر مثبت و معنیدار متغیر سازگاری درک محصول با تصویر برند بر خرج کردن، نگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاه، احساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهی دارد. نتیجهگیری: با سازگاری درک محصول با تصویر برند بر هزینه، نگرش، لذت، برانگیختگی و درک فضای فروشگاه تاثیر مثبت و معنیداری دارد.
ملخص الجهاز:
" یافتههای تحقیق نشان میدهد که تأثیر مسئولیت اجتماعی ادراکشده شرکت بر ارزش ویژه برند از دید مشتری با توجه به نقش میانجی آگاهی از برند و تصویر ادراکشده از شرکت هستـ - کاظمی (1397) در مقالهای با عنوان " تحلیل نقش اثرگذاری هنجارهای ارتباطی و عاطفی بر نوع رفتار مصرفکننده و وفاداری به برند از دیدگاه مصرفکنندگان محصولات آرایشی بهداشتی برند گلرنگ در تهران.
05 بهدستآمده؛ ميتوان نتيجه گرفت که اين ضريب مسير در سطح خطاي 05/0 معنادار است؛ يعني سازگاری درک محصول با تصویر برند بر خرج کردن مصرفکنندگان در فروشگاه تأثیر مثبت و معناداری دارد.
05 بهدستآمده؛ ميتوان نتيجه گرفت که اين ضريب مسير در سطح خطاي 05/0 معنادار است؛ يعني سازگاری درک محصول با تصویر برند بر خرج کردن مصرفکنندگان در فروشگاه تأثیر مثبت و معناداری دارد.
05 بهدستآمده؛ ميتوان نتيجه گرفت که اين ضريب مسير در سطح خطاي 05/0 معنادار است؛ يعني سازگاری درک محصول با تصویر برند بر نگرش مثبت مصرفکنندگان نسبت به فضای فروشگاه تأثیر مثبت و معناداری دارد.
05 بهدستآمده؛ ميتوان نتيجه گرفت که اين ضريب مسير در سطح خطاي 05/0 معنادار است؛ يعني سازگاری درک محصول با تصویر برند بر نگرش مثبت مصرفکنندگان نسبت به فضای فروشگاه تأثیر مثبت و معناداری دارد.
05 بهدستآمده؛ ميتوان نتيجه گرفت که اين ضريب مسير در سطح خطاي 05/0 معنادار است؛ يعني سازگاری درک محصول با تصویر برند بر احساس لذت مصرفکنندگان تأثیر مثبت و معناداری دارد.
05 بهدستآمده؛ ميتوان نتيجه گرفت که اين ضريب مسير در سطح خطاي 05/0 معنادار است؛ يعني سازگاری درک محصول با تصویر برند بر احساس لذت مصرفکنندگان تأثیر مثبت و معناداری دارد.