کلمة المفتاح ادعای گمراهکننده / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
بررسی ابعاد تبلیغات گمراهکننده در روایی سنجی تجارت منصفانه: معرفی الگویی مفهومی-تقنینی مبتنی بر فقه
مؤلف : عباسی اول، مریم ؛ سعیدی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : امیرزاده جیرکلی، منصور ؛
مجلة:دانشنامه حقوق اقتصادی»بهار و تابستان 1402، سال سی ام - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 3 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:فقهتبلیغاتزمینهیابیادعای گمراهکنندهاغوای معنیشناختی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة دانشنامه حقوق اقتصادی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)