کلمة المفتاح ارتقاء برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : یعقوبی، الهه ؛ مؤلف : اسمعیلی، حلیمه ؛ خرمی، قاسم ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399 - شماره 18 (جلد اول) (11 صفحة - من 43 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیمحیط سازمانیارتقاء برند
-
2.
مؤلف : درستکار، احسان ؛ یعقوبی پور، علی ؛ منتظری، محمد ؛ شول، عباس ؛
مجلة:تعالی منابع انسانی»زمستان 1400 - شماره 6 (29 صفحة - من 37 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریسنتزپژوهیارتقاء برندبانک ملی ایرانمشتریBrandبازارپژوهشارتقاءمحصولاترقابتیمدیریت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة تعالی منابع انسانی 1 |