کلمة المفتاح ارزش برند مقصد / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جهانیان، منوچهر ؛ مؤلف : آقایی، محمد ؛ واحدی، الهام ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (32 صفحة - من 191 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:مدل پارادایمیتئوری داده بنیادبرند مقصدخلق ارزش برندگردشگریمقصدبرندسازیارزش برند مقصدارزشخلق ارزشمدلراهبردهامدیریت
-
2.
مؤلف : وفایی، امیرعباس ؛ كاتب مسؤول : سیدی، پیمان ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1396 - شماره 10 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 1 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرضایت کلیتصویر مقصدآگاهی از مقصدارزش برند مقصد