کلمة المفتاح ارزش های اسلامی در بازاریابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:پژوهش نامه اخلاق»تابستان 1394 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق در بازاریابیمدیریت اخلاقی بازارارزش های اسلامی در بازاریابیتجارت اخلاق محوربازاراسلامبازاریابیتولیدمکارم شیرازیفعالیتهای بازاریابیارزشهای اخلاقیقیمتتبلیغ
-
2.
كاتب مسؤول : علمدار، زينب ؛ مؤلف : اکبريان، رضا ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1397 - شماره 14 (جلد 1) (13 صفحة - من 106 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیبازاریابی اسلامیاخلاق در بازاریابیارزش های اسلامی دربازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات علوم اسلامی انسانی 1 |
مجلة پژوهش نامه اخلاق 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)