کلمة المفتاح ارزش های مصرفی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عباسی، جواد ؛ مؤلف : رضائی، عاطفه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 التصنيف B (Azad University (11 صفحة - من 71 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:تمایل به پرداختمصرف پایدارتمایل رفتاریارزشهای مصرفی
-
2.
مؤلف : فرهمند، مهناز ؛ محمدی، حمید ؛ عالی نژاد، مهدی ؛
مجلة:Quarterly of Sociological Studies of Youth»تابستان 1394 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (28 صفحة - من 99 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:نوگراییمقبولیت اجتماعیآسیب پذیری اخلاقیارزش های مصرفیکاهش تعهدات دینی ـ سنتی .آسیبآسیبپذیریدانشآموزانمصرفارزشرسانههاجامعهرابطه
-
3.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1393 - شماره 66 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 46 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:ارزش های مصرفیکالای تجملاتیخودرو تجملاتیبوم شناختی مشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)