کلمة المفتاح ارزش هم آفرینی و قصد خرید آنلاین / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : غیاثوند محمدخانی، بهرام ؛ رحمانی، نیما ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (19 صفحة - من 212 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشترینگرش نسبت به خرید آنلاینارزش هم آفرینی و قصد خرید آنلاینمشتریقصد خرید مجددنگرش نسبت به خرید آنلاینمشتریانقزوین
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و کار آفرینی 1 |