کلمة المفتاح ارزش ویژه برند شرکتی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسینی، سیدمحمود ؛ رضایی، مرتضی ؛ حسینآبادی، وحید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:شهرت شرکتارزش ویژه برند شرکتیمسئولیت اجتماعی بشردوستانهوفاداری خریداران صنعتی
-
2.
مؤلف : قاسمی، بهروز ؛ مظفرآبادی، احمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (21 صفحة - من 181 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندارزش ویژه برندارزش ویژه برند شرکتی