کلمة المفتاح ارزش ویژه ی نام تجاری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بخشی، فریبا ؛ روشن، سید علیقلی ؛ اعزازی، محمد اسماعیل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره هشتم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 771 إلی 794 )
الکلمات المفتاحية:اعتقادات مذهبیاعتماد به نام تجاریشرکت نان قدس رضویارزش ویژه ی نام تجاری
-
2.
مؤلف : حداد، تارا ؛ عقیقی، علیرضا ؛ مردای، مرتضی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (12 صفحة - من 2577 إلی 2588 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتادراک مشتریترفیع فروشارزش ویژه ی نام تجاریمشتریارزش ویژه نام تجاریمشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)