کلمة المفتاح ارزش کارکردی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 184 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
2.
مؤلف : حکیمی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 105 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت برندعشق به برندتبلیغات دهان به دهانارزش کارکردیارزش لذتطلبانه
-
3.
مؤلف : بیات، سوده ؛ خزائی پول، مرتضی ؛
مجلة:اقتصاد فضا و توسعه روستایی»زمستان 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (17 صفحة - من 66 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:مصرارزش کارکردیگردشگری جامعه محورارزش های ادراکیارزش تجربیگردشگریروستاییارزشگردشگری روستایی
-
4.
مؤلف : آخوندی، فرشته ؛ سماواتیان، حسین ؛ عابدی، محمد رضا ؛ زارعی، شادی ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»تابستان 1394 - شماره 92 ISC (22 صفحة - من 159 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده مشتریارزش هیجانیارزش کارکردیارزش مالیانتظارات و تمایلات مشتریانویژگ یهای فروشگاه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- C (1 مقالة)