کلمة المفتاح استانداردهای مدیریت کیفیت / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مجلة:فرهنگ و تعاون»اردیبهشت 1388 - شماره 59 (5 صفحة - من 5 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:کیفیتمصرفمشتریاستانداردهای مدیریت کیفیتمصرفکنندهتولید کننده
-
2.
مؤلف : آقاجانی، زهرا ؛ پیروز، الهام ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1387 - شماره 28 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 73 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:حمایت از تولیدکنندهحمایت از مصرف کنندهاستانداردهای مدیریت کیفیتPDCA
-
3.
مؤلف : زمانی نژاد، علی رضا ؛
مجلة:تدبیر»تیر 1378 - شماره 93 (2 صفحة - من 75 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانآموزش کارکنانبازنگریاستانداردهای مدیریت کیفیتمدیریتسازمانآموزش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)