کلمة المفتاح استراتژی ورود به بازار / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : همتی فراهانی، مهرنوش ؛ آقاموسی، رضا ؛ سید علی اکبر، سید محسن ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:تأمین اجتماعی»پاییز 1402 - شماره 69 (29 صفحة - من 71 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:اینترنت اشیاءاستراتژی ورود به بازاربوم مدل کسب و کار (کانواس)سیستم مدیریت هوشمند ساختمان
-
2.
مؤلف : اقبالی، حسین ؛ اردشیر، امیر ؛ كاتب مسؤول : نعمت الهی، زعیمه ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1402 - شماره 23 (9 صفحة - من 65 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیفناوریهای نویناستراتژی ورود به بازار
-
3.
كاتب مسؤول : حمیدیا، بابک ؛ مؤلف : ماستری فراهانی، محمد ؛ سهرابی رنانی، محمد جواد ؛ رحیمی، عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1401 - شماره 85 ، B (Azad University/ISC (30 صفحة - من 43 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیاستراتژی ورود به بازارپتانسیل فروش فیلم سینماییفروش گیشهعوامل موثر بر تقاضای سینمای ایرانفیلممدلکارگردانامتیاز
-
4.
مؤلف : همتی فراهانی، مهرنوش ؛ اقاموسی، رضا ؛ سید علی اکبر، سید محسن ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1400- شماره 111 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 121 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:روش حداقل مربعات جزئیمدلسازی ساختاری تفسیریاینترنت اشیااستراتژی ورود به بازاربوم مدل کسب و کار (کانواس)
-
5.
مؤلف : عماری، حسین ؛ امیرحصاری، سارا ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1399 - شماره 1 ISC (14 صفحة - من 6 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیعملکرد کسب و کاراستراتژی ورود به بازارکسب و کار بین المللتعهد بین الملل
-
6.
مؤلف : کشتی دار، محمد ؛ علیزایی، عمر ؛ رضوی، سیدمحمدجواد ؛ اکبرزاده، امیر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1397 - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 87 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی ورود به بازارنفوذ مبتنی بر منابعتاثیرات سازمانیبازار غرب آسیاصنعت تجهیزات بدنسازی ایران
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت و حسابداری در هزاره سوم 1 |
مجلة مدیریت تبلیغات و فروش 1 |
مجلة مطالعات مدیریت ورزشی 1 |
مجلة تأمین اجتماعی 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت راهبردی 1 |
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)