کلمة المفتاح اعتماد برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت کسب و کار 2
-
1.
مؤلف : نجف زاده، محمد رحیم ؛ عبدالحسین زاده، اکبر ؛ مختاری، لعیا ؛ بابازاده، محمد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1397 - شماره 37 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 131 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانتصمیم خریدارزش ویژه برنداعتمادبرند
-
2.
مؤلف : نوربخش، سیدکامران ؛ سواررخش، محمود ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1393 - شماره 21 (22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:هویت برنداعتماد برندبانک پارسیانحمایت برند