کلمة المفتاح آمیختگی با برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : بیگی، رویا ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 153 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:خود پندارهوفاداری به برندعشق به برندهواداری از برندآمیختگی با برندبرنـدبرنــدبـابــابـهشــبکه هــای اجتمــاعیهـا
-
2.
مؤلف : زیلایی، راضیه ؛ عبداللهی، عباس ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 173 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهفراترکیبآمیختگی با برندالگوی ذهنی مصرف کنندهمصرفکنندهآمیختگیپژوهشروش فراترکیبرابطه