کلمة المفتاح انگیزش و رضایت کارکنان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رمضانپور اسماوندانی، زهرا ؛ قلی پور، شهربانو ؛ كاتب مسؤول : روح الامینی، مهدی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 ، ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 27 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیانگیزش و رضایت کارکنانتوسعه و پاداشارتباطات مثبتبازاریابی داخلی
-
2.
مؤلف : اکبری، محمد ؛ صالحی، کیوان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»زمستان 1393 - شماره 18 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 129 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:انگیزشاثربخشیرضایت کارکنان: رهبری تحولآفرینپیآمدهای رهبریکارکنانسبک رهبری تحولآفرینمدیرانمعاونین
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت منابع انسانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
positive communicationرهبری تحولآفرینتوسعه و پاداشارتباطات مثبتبازاریابی داخلیانگیزشInternal MarketingMarketingبازاریابیاثر بخشیرضایت کارکنان
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)