کلمة المفتاح ای کوال / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فتاحی، سمیه ؛ ارشادی، محمدجواد ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1398 - شماره 99 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 399 إلی 424 )
الکلمات المفتاحية:موتور کاوشگنجارزیابی کیفیترضایت کاربرسامانه اطلاعاتیایرانداکای کو الپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایرانپایگاه اطلاعات علمی ایران
-
2.
كاتب مسؤول : ارشادی، محمد جواد ؛ مؤلف : مقدم، زهرا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 24 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه موردیکیفیت خدماتوب کوالایکوالپایگاه گنج
-
3.
مؤلف : فوکردی، رحیم ؛ کلهر، شهلا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره جدید - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 121 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:وب سایتکیفیتخدمات الکترونیکای کوالشرکت بیمه پارسیان
-
4.
كاتب مسؤول : فتحی، فرهاد ؛ مؤلف : محمدی، سردار ؛ قبادی، سمیرا ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1393 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 53 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:فدراسیون فوتبالکاربران اینترنتیکیفیت صفحات وبایکوالوبسایت ورزشی.
-
5.
مؤلف : زاهدی، شمس السادات ؛ بی نیاز، جواد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز و زمستان 1387 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکسنجش کیفیت خدمات الکترونیکای کوالشرکت قطارهای مسافری رجاءاطلاعاتکیفیتوبکاربرانوب کوال
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)