کلمة المفتاح بازارگرایی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة راهبردهای بازرگانی 3
-
1.
مؤلف : فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ باغانی، علی ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 26 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد کسب و کاراستراتژی رقابتیرستوران ها و فست فودهای با حق امتیاز محدودفاکتورهای مدیریت
-
2.
مؤلف : گل ارضی، غلامحسین ؛ ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ شهریاری، مهری ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 25 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازارگراییعملکرد مالیارزش ایجاد شده سهامدارانکارکنانبازاریابیارزش
-
3.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ ابراهیم پور، مصطفی ؛ نوروزی رودپشتی، زهره ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 25 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد بازارشرکتهای کوچک و متوسطقابلیت نوآوریبازارمشتری