مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت در جهان اسلام 1 |
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : شریعت ناصری، مهدی ؛ مؤلف : نوروزی رودپشتی، زهره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در جهان اسلام»زمستان 1399، دوره دوم - شماره 5 (36 صفحة - من 91 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابی بینالمللبرندینگپارادوکسهای فرهنگی
-
2.
مؤلف : ملک اخلاق، اسماعیل ؛ ابراهیم پور، مصطفی ؛ نوروزی رودپشتی، زهره ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد بازارشرکتهای کوچک و متوسطقابلیت نوآوریبازارمشتری