کلمة المفتاح بازارگرایی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة بررسی های بازرگانی 5
-
1.
كاتب مسؤول : محمددوست، کاظم ؛ مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ راه چمنی، احمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1401- شماره 112 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:آیندهگراییبازارگراییمشتریگراییرقیبگرایینوآوریگرایییادگیریگرایی
-
2.
كاتب مسؤول : معصوم، محمد ؛ مؤلف : یوسفی، شبنم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1400 - شماره 107 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیبازارگراییعملکرد صادراتتعهد صادراتاستراتژیهای صادراتی
-
3.
مؤلف : نظری، رسول ؛ قفقازی، مهرالسادات ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1398 - شماره 97 ، ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 33 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیبازارگراییهوش رقابتیباشگاه خصوصی ورزش
-
4.
مؤلف : عباسی اسفنجانی، حسین ؛ خدایی گرگری، محمدتقی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فرودین و اردیبهشت 1398 - شماره 94 و 95 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 67 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازاریابی پنهاناستراتژیهای بازاریابیتکنیکهای بازاریابی
-
5.
مؤلف : تقی زاده جورشری، محمدرضا ؛ طالقانی، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1393 - شماره 68 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:عملکردرضایت مشتریانبازارگراییرضایت کارمندان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)