کلمة المفتاح رضایت کارمندان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تقی زاده جورشری، محمدرضا ؛ طالقانی، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1393 - شماره 68 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 42 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:عملکردرضایت مشتریانبازارگراییرضایت کارمندان
-
2.
مؤلف : حسن زاده، محمد ؛ دلیل التجاری، نیلوفر ؛
مجلة:نظام ها و خدمات اطلاعاتی»پاییز 1391، سال اول - شماره 4 (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریرضایت کارمندانبازاریابی روابطسلسله مراتب تحلیلی