کلمة المفتاح بازارگرایی / (139 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
121.
مؤلف : دعایی، حبیب اله ؛ پور، سمیرا ؛
مجلة:جامعه شناسی کاربردی»پاییز 1392 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیبازارگراییتعارض سازمانیصنعت مبلمان.بازاراطلاعاتمدلفرهنگ بوروکراتیک
-
122.
مؤلف : بندریان، رضا ؛ بندریان، مهدی ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»تابستان 1392 - شماره 3 (14 صفحة - من 45 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازارگرایی راهبردیبازارگرایی در سازمان های پژوهش و فناوریمدیریت پژوهش و فناوری
-
123.
مؤلف : رجوعی، مرتضی ؛ خاک مردان، سمانه ؛
مجلة:پژوهشنامه چاپ و نشر»تابستان 1392 - شماره 7 (12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد شرکتمشتری گراییرقیب گراییهماهنگی بین بخشی
-
124.
مؤلف : صبوریان، مهدیه ؛ رضایی، شهرزاد ؛ قباخلو، حامد ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1392 - شماره 17 (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییرقیب گراییهماهنگی بین وظیفهییعملکرد کسبوکار
-
125.
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1391، شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 115 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبازارگراییگرایش کارآفرینانهSMEs
-
126.
مؤلف : زهدی، مهران ؛ شافعی، رضا ؛ هاشمی، سید رضا ؛
مجلة:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 146 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریبازارگراییقابلیتهای ارتباطیشرکتهای کوچک و متوسط صنعتی
-
127.
مؤلف : جوکار، علی اکبر ؛ نجاتی زاده، نبی الله ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1391 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 117 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد کسب و کاررقابت گراییمشتري گرایی
-
128.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیبازارگراییرفتار شهروندی سازمانیبازاریابی درونیبانک ملت شهر تهران
-
129.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ ستار، وحید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 115 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:بازارگرایینوآوری سازمانیعملکرد برندیادگیری مبتنی بر بازارقابلیت های بازاریابی
-
130.
مؤلف : دعایی، حبیب اله ؛ رضایی راد، مصطفی ؛ خانی، داوود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1390 - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد سازمانیوظایف مدیریت منابع انسانیرویکرد حداقل مربعات جزیی