کلمة المفتاح بازاریابی آمیخته / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
نگاهی دوباره به بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی : فرصتی که به چشم تهدید بدان می نگریم !
مؤلف : بصیریان جهرمی، رضا ؛ نقشینه، نادر ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1388 - شماره 80 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 165 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیطرح بازاریابیبازاریابی آمیختهکتابخانههااطلاعاتبازارکاربرانمشتریخدماتکتابدارانبازاریابی در کتابخانهها
-
2.
مؤلف : حسیبی، شهاب ؛ كاتب مسؤول : شجاعی، وحید ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»تابستان 1399 - شماره 57 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 169 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:مازندرانتحلیل استراتژیکبازاریابی گردشگری ورزشیآمیخته 7 پیبازاریابی آمیخته