کلمة المفتاح بازاریابی خدمات مالی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : انصاری رنانی، قاسم ؛ ناصحی فر، وحید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1386 - شماره 56 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 123 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:الگوی بازاریابی خدمات مالیآمیختهای بازاریابیبورس اوراق بهادار تهرانبازاریابی خدمات مالیبازاربازاریابیکارگزاری
-
2.
مؤلف : بحیرایی، علی رضا ؛ اعتمادی، کیوان ؛ گرامی اصل، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 153 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:پیشبینیشبکههای عصبیورشکستگی مالیبازاریابی مالیشبکههای عصبی مصنوعی(ANN)رگرسیون لجیت(LR)فازی (ANFIS)پیشبینی ورشکستگی شرکتهاپیشبینی ورشکستگی شرکتهاANFISANFIS
-
3.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ فدایی نژاد، محمد اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : جلیلیان، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهنظریه دادهبنیادمحصول جدیدبازاریابی خدمات مالی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)