کلمة المفتاح بازاریابی دادهمحور / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خسروی، سلیمه السادات ؛ كاتب مسؤول : نادری، نادر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1402 - شماره 61 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 173 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیکلان دادهگردشگری هوشمندهمآفرینی ارزشبازاریابی داده محورگردشگریبازاریابیاطلاعاتمشتریکلانهمکارانفناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت
-
2.
مؤلف : صدری، پرهام ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (8 صفحة - من 983 إلی 990 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعییادگیری ماشیننزدیکترین همسایهبازاریابی دادهمحورتبلیغات بنری
-
3.
كاتب مسؤول : احمدی، علی ؛ مؤلف : احمدی، داود ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 91 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:مشتریشبکههای اجتماعیتبلیغات آنلاین شخصی شدهبازاریابی دادهمحور
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری 1 |
مجلة مدیریت کسب و کارهای بین المللی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |