کلمة المفتاح بازاریابی در کتابخانهها / (1 مقالة)
-
1.
نگاهی دوباره به بازاریابی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی : فرصتی که به چشم تهدید بدان می نگریم !
مؤلف : بصیریان جهرمی، رضا ؛ نقشینه، نادر ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»زمستان 1388 - شماره 80 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 165 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکتابخانهها و مراکز اطلاعرسانیطرح بازاریابیبازاریابی آمیختهکتابخانههااطلاعاتبازارکاربرانمشتریخدماتکتابدارانبازاریابی در کتابخانهها