کلمة المفتاح بازاریابی سلامت / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضایی، منوچهر ؛ درودی، هما ؛ حاج علی اکبری، فیروزه ؛ محمدی، نبیاله ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تیر 1401 - شماره 20 ISC (13 صفحة - من 1338 إلی 1350 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیداده بنیادبازاریابی سلامت
-
2.
مؤلف : دهقان، ارش ؛ نظرپور، سهیلا ؛ گرجی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (43 صفحة - من 25 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برنداصالت برندبازاریابی سلامتدرگیری ذهنی با برند
-
3.
مؤلف : رضایی، منوچهر ؛ درودی، هما ؛ حاج علیاکبری، فیروزه ؛ محمدی، نبی اله ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تابستان 1399 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1435 إلی 1445 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اجتماعیداده بنیادبازاریابی سلامتدرمان و آموزش پزشکی ایرانکدوزارت بهداشتکدگذاری باز
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 2 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)