کلمة المفتاح بازاریابی کتاب / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تائبی، محبوبه ؛ فهیمی فر، سپیده ؛ نوروزی، علیرضا ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1398 - شماره 85 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 93 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:ناشراناقتصاد نشربازاریابی کتابفنون بازاریابیروشهای بازاریابیفروش کتاب
-
2.
مؤلف : ناصری، زهرا ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1397 - سال هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 205 إلی 220 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیبازاریابی محتواییبازاریابی کتابفروش غیرمستقیمفروش برخط
-
3.
مؤلف : مکتبی فرد، لیلا ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1387 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 136 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:ناشراناقتصاد نشرتجارت کتاببازاریابی کتاببازاریابی کتاب ـ روشهاناشران کودک و نوجوانبازارکتاببازاریابیکودکانکتاب کودکتولید