کلمة المفتاح بازار پذیری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نژاحسین، سیدحمزه ؛ مؤلف : نادری، نادر ؛ دل انگیزان، سهراب ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1400، سال سیزدهم - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 56 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:نانو فناوریحداقل مربعات جزئیبازارپذیریشبکه مضامینزیست بوم تجاری سازی
-
2.
مؤلف : نژادحسین، سید حمزه ؛ دل انگیزان، سهراب ؛ كاتب مسؤول : نادری، نادر ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»پاییز 1399 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 441 إلی 460 )
الکلمات المفتاحية:نانوفناوریمدلسازی معادلات ساختاریفناوریهای نوظهوربازارپذیریشبکه مضامینبازارفناوریبـابـازارمدلمضمون
-
3.
مؤلف : موسوی، شیرین ؛ خیری، محمد ؛ پرون، صدیقه ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (14 صفحة - من 117 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:مدل تجاری سازی محصولفناوری محصول جدیدبازارپذیریامکان پذیری تجاریرقابت پذیری فناوریتوانایی تحقیق و توسعه
-
4.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صیدزاده، حیدر ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»بهار 1385 - شماره 53 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:شهر ایلاممصرف کنندگانماهی پرورشیترکیب بازاریابیبازار پذیری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بازاریابی پارس مدیر 1 |
مجلة توسعه کارآفرینی 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
مجلة اقتصاد کشاورزی و توسعه 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)