کلمة المفتاح باورهای معرفت شناختی / (83 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : بهجت، ابوالقاسم ؛ فردانش، هاشم ؛ امام جمعه، سید محمدرضا ؛ عصاره، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی»بهار 1394 - شماره 36 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 45 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریتدریسمحوردوره متوسطهباورهای معرفتشناختیجهتگیریهای تدریس
-
32.
مجلة:نامه آموزش عالی»تابستان 1394 - شماره 30 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (2 صفحة - من 5 إلی 6 )
الکلمات المفتاحية:فهرستآموزشباورهای معرفتشناختیاستانداردهای آموزش
-
33.
مؤلف : زندوانیان، احمد ؛ خوش خواهد، افروز ؛ برزگر بفرویی، کاظم ؛
مجلة:نامه آموزش عالی»تابستان 1394 - شماره 30 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیتحصیلات تکمیلیدانشگاه یزدباورهای معرفتشناختیباورهای ضدروشنفکریدانشجویاندانشگرایش به تفکر انتقادیجنسیتدانشجویان مقطع کارشناسیارشد
-
34.
مؤلف : برزگر بفرویی، مهدی ؛ رحیمی، مهدی ؛ برزگر بفرویی، کاظم ؛
مجلة:پویش درآموزش علوم تربیتی و مشاوره»پاییز و زمستان 1394 - شماره 1 (7 صفحة - من 43 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانخودکارآمدی تحصیلیباورهای معرفت شناختی
-
35.
مؤلف : برزگر بفرویی، کاظم ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»زمستان 1394 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:باورهای معرفت شناختیخودکارآمدی تدریسمعلّماندانش آموزان با نیاز ویژهمعلمان دانشآموزان با نیازهای ویژهکارآمدیدانش
-
36.
مؤلف : آب روشن، حسن ؛ خرمائی، فرهاد ؛
مجلة:شخصیت و تفاوت های فردی»زمستان 1394 - شماره 10 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای شخصیتینیاز به شناختباورهای معرفتشناختیدانشجویان.دانشرواننژندگراییپژوهشپرسشنامه
-
37.
رابطه باورهای معرفت شناختی، هیجان های تحصیلی و خودکارآمدی با رویکردهای یادگیری سطحی و عمقی دانشجویان
مؤلف : رضایی، اکبر ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1395 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 59 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیباورهای معرفتشناختیهیجانهای تحصیلیرویکردهای یادگیری سطحیرویکردهای یادگیری عمقیدانشجویاندانش
-
38.
مؤلف : سجادیه، نرگس ؛ آزادمنش، سعید ؛
مجلة:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1395 - شماره 102 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 107 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:فلسفه تعلیم و تربیتکارکردهادانشجویان دانشگاه تهرانتحلیل مضمونرشته فلسفه تعلیم و تربیتدانشجویاندانشپژوهشباورهای معرفتشناختیمعلمهیجانی
-
39.
كاتب مسؤول : فرهادی نیا، حمزه ؛ مؤلف : رجبی، هومن ؛ آبختی، موسی ؛
مجلة:مهارت های روانشناسی تربیتی»زمستان 1395 - شماره 28 (16 صفحة - من 88 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش پیشرفترویکردهای یادگیریباورهای معرفت شناختیپیشرفت درسی علوم
-
40.
مؤلف : سپهوند، اسفندیار ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ عالی پور بیرگانی، سیروس ؛ بهروزی، ناصر ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»بهار و تابستان 1396، سال بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 23 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:فراشناختویژگیهای شخصیتیباورهای معرفت شناختیگرایش به تفکرانتقادیالگوهای ارتباط خانوادگیشنودگرایش به تفکر انتقادیمدلدانش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (29 مقالة)
- ب (14 مقالة)
- A (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)