کلمة المفتاح بخشش برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موسایی خراسانی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1400 - شماره 5 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:مشتریروابط برندشدت تخلفات برندبخشش برندتمایل مشتری به تنبیه برند
-
2.
مؤلف : شهیدی، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 50 ، A (Azad University (21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:تجاوز به برندرفتار انطباقی مصرفکنندهبخشش برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت تبلیغات و فروش 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)