کلمة المفتاح برنامه ریزی برند بین المللی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : احمدی، پرویز ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388 - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برندبرندینگ بینالمللیبرنامه ریزی برند بین المللیمدل عرضه-تقاضای برندینگ
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)