کلمة المفتاح برند انسانی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دهقان، فاطمه ؛ رفعتی فرد، زهرا ؛ كاتب مسؤول : جهانیان، ملیکه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و علوم انسانی»پاییز 1401، سال سوم - شماره 8 (17 صفحة - من 34 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتنگرشورزشبرند انسانیمشتریبازارمدلشایستگیمحصولات
-
2.
مؤلف : پاشائی، مهدی ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ ایمان زاده، مسعود ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1397 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 157 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیبرندبرند انسانیحسین رضازادهعلی دایی
-
3.
مؤلف : رحیمی، ایمان ؛ آرامون، سمانه سادات ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»تابستان 1397 - شماره 25 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 69 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:ورزشبرند انسانیورزشکاران ایرانی و خارجی
-
4.
مؤلف : کشکر، سارا ؛ غفوری، فرزاد ؛ آرامون، سمانه ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1395 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 91 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیورزشبرند انسانیچهره های معروفورزشکارانمربیمربیاناستادانایرانیروش دلفیجامعه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)